+49 6221 435 43 00 info@medicoeur.de

With us you will …

... expand your range of service

Whenever a patient or a companion has a question about a service not yet offered by the clinic, our staff is happy to help out. Thus, your staff can return to the tasks that are more important to you.

... gain more patients

Through our network abroad (currently mainly in the Arabian area) we bring patients to Germany. Our quality standard is designed for the well-being of the patient.
We want to simplify the contact between the different parties and thus enable more people to be treated in Germany.

... gain international advertisement

We will continue to advertise Germany as a destination for medical tourism in the future, and you will enjoy this service automatically.

On our website we will set up a section for our partners.

    Work with us …

    MediCoeur aims to make medical treatment in Germany a pleasant stay. The experience of our founder Rachid Ezzeddine from 20 years in the healthcare industry provides a unique view.
    Our customers gain a variety of services provided in high quality through our staff
    We expand the range of services for you.
    Together we take care of your patient. Whatever he contacts you with, we are here to help.
    Here is a list of services we provide:
    • Accommodation of relatives (hotel reservations, apartments etc)
    • Car rental or transportation of patients (lying, and sitting)
    • Activites for leisure purpose
    • Interpretation, translation
    • and many more…
    Während des Aufenthaltes stellen wir dem Patienten einen Dolmetscher, falls gewünscht zur Verfügung. Sollten Sie als Klinik eigene Dolmetscher zur Verfügung haben, nehmen wir auch gerne darauf Rücksicht. Bei uns entscheidet der Kunde, womit er sich am sichersten fühlt.
    Dienstleistungen dieser Art werden von uns direkt mit dem Kunden abgerechnet.
    Von unseren Partner wünschen wir uns offenen und fairen Umgang und eine gute Betreuung unserer Kunden. Wir möchten sicherstellen, dass alle Parteien zufrieden mit dem Aufenthalt sind.
    Wir möchten nicht mit den obskuren Dienstleistern, die es in der Vergangenheit gab, in Verbindung gebracht werden. Transparenz und ein fairer Umgang miteinander sind für uns die Grundsteine auf denen wir eine Partnerschaft aufbauen wollen. Wir glauben an die offene und ehrliche Kommunikation und sind davon überzeugt, dass wir damit das Vertrauen der Patienten aus dem Ausland gewinnen können. Als Bindeglied zwischen den Kulturen möchten wir den Ablauf vereinfachen und alle Beteiligten zu einem erfolgreichen Ergebnis führen. Nur wenn alle Beteiligten einen Mehrwert haben sind wir zufrieden.

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